Monday 28 November 2011

JATUH CINTA

Assalamualaikum..~


Dah lama x update2 blog nie. skrg nie dlm mood cuti sbb sem 3 dah habis dah..huhu..mcm2 kenangan sem 3 nie dan yg penting dah mula mnyukai seseorg sem nie..hahaa..adakah sy dah jatuh cinta?? hahaha..no komennn..! :D .. 


Urmm, sesungguhnya memang kita takk bole nak halang kalau kita mnyukai seseorg kerana ALLAH yg mnerbikan perasaan ini. Cuma kali nie aku xnk jd mcm dulu di waktu aku ade perasaan pada hamba ALLAH nie. Kali ini aku xkan luahkan pada incik comel nie sebaliknyer aku hanya simpan dlm hati dan aku just mampu doakan incik comel nie dan selebihnyerr aku serahkan pada ALLAH YANG MAHA BERKUASA kerana Dia sahaja yg mngetahui siapa jodoh aku jd aku berserah padaNYA..



semoga incik comel nie sntiasa dlm perlindungan ALLAH sbb aku syggg kan dy .aku serah pada ALLAH, kerana aku percaya kalau ade jodoh, xkan ke mana pasti akan bersama apabila tiba masanyerr..=)


Nie petua dari seorg imam yg aku kenali  , : jikalau kita teringat kan seseorg baca al-fatihah dan seru nama dan niatkan supaya org trsebut mngingati,kasih dan syg kita..=)


No comments:

Post a Comment