Wednesday 13 April 2011

~~KEHILANGAN~~~

Bismilahirahmannirahim dn assalamualaikum,..da lme an xupdate blog nie..sgt sibuk lately nie.. nie pun bru brkesempatan nk jengah kejap blog n facebook..just nk citer tentang kehilangan dlm kehidupan aku..
   Dlm sem 2 nie aku memang byk kehilangan…yg 1st tuwh, phm2 lar hilang seorg kwn yg baik..mybe salah aku kn..xpe2 khidupan perlu diteruskn…yg nk citer nie,aku hilang seorg agy membe yg paling aku  syg n yg paling phm aku dn yg pnting die nie memang sekepala ngan aku.. aku knal die pada sem 1 ,waktu tuwh knal kat hostel,aku duduk bilik HT2-002 dn die pulak duduk kat sebelah bilik aku, bilik die HT2-001..sebelah mnyebelah jer..mase mula2 knal die ckp aku nie sombong dn muka bajet brlagak tp sebenarnye da muka aku memang cmnie an nk bwat cmne tp bila die da knal aku,bru le tau aku nie jenis yg mcm mne… sejak itu aku pun memang rapat lar dgn die ,aku rapat ngan die brbanding roommate aku sndiri..sory emel my roommate,..he3..
   Mcm2 kenangan sepanjang aku knal dgn die, dan disebabkn aku syg die nie aku pun ambik keputusan untuk tinggal brsama dgn die di rumah sewa pada sem 2 nie..sory my frenz aya n fiq sbb xduduk ngan kOrang..sem 2 nie,byk sgt kenangan ngan die..dan pada mlm 4/4/2011,memang mlm yg xmungkin aku lupakan ..mlm yg memang byk sgt aku menangis,smpai bengkak kOwt mata aku nie.. sblum blik umah da le mcm2 bnda aku kena tempuh dn bile blek ingat nk release tension kat otak nie tp ble blek aku dikejutkn dgn kputusan die untuk brhenti pOLi…aku tgk die da menangis2, aku pun ape lg berendam air mata je lar mlm tuwh…sjk duduk kat jb nie,aku sering sgt nanges pas2 da pndai tacing2,perubahan yg ketara la bila brada kat sini..aku pun sembang2 ngan die kat luar rumah smpai pkul 2 pagi kOwt ..mngkin tuwh yg trakhir kami dpt sembang same2..
        Norhuzaimah binti hussin…itu lah membe aku atau aku senang pnggil die zack..knape la kO tinggal an aku an..kate kte nk gradute same2 nnty..nnty sem dpn spe nk teman kn aku mlm2 ble aku tido lmbt,nnty aku nk wrestling ngan spe klau ko xde..;(( nnty spe nk masak same2 pas2 nk mkn bila waktu mlm..sedih nyer lah aty…. Tp xpe lar klau itu kputusan ko,aku xhalang n sbagai kwn aku dOa an yg trbaik 4 ur life,smOga ko brjaya dlm ape jua yg ko lakukan …thanks jgk bg nasihat pada aku atas ape yg jadi kat aku pada sem nie..thanks jgk doa an aku dn aku pun xkn lupakan untuk doakn ko…
     Pesanan dari aku, jage diri baik2.. jge kesihatan, jge pak hussin dn cik marli..family ko memang the best lar..;) walau ape pun yg trjadi dlm hidup nie kte kena sabar dn anggap ia 1 dugaan atau ujian dr YANG MAHA ESA.. ingat nie, DIA xkn bg ujian yg xmampu hamba die hadapi sO ape pun ujian yg mndatang kte kne SABAR dan tenang hadapinyer…ape pun yg jadi smua ade hikmahnyer..dlm idop nie xsmua bnda yg kte nak ,kte dpt..thinking okey..;)) insyaallah jOdOh pertemuan smua di tangan ALLAH, jagelah diri ko baik2,insyaallah baiknyer kO maka ALLAH akn hantar seOrg lelaki yg baik jgk…sesungguhnye ALLAH MAHA ADIL..percaya pada itu Okey..^_@.. dan kalau ade jOdOh dn pjg umur kte, kte akn brjumpa lagi…tke care urself..;)) ASSALAMUALAIKUM…

No comments:

Post a Comment